måndag 27 juli 2009

Förbannat trött på Pride och hbt-smöreriet

Ok, det här inlägget kommer att bli en brandfackla. Men det skiter jag i, det är nämligen mina åsikter, och de står jag för.

Den senaste tiden har det blossat upp en ensidig debatt runt Pride, och hbt prylar. Som lök på laxen har kommuner antingen beslutat sig för att flagga med regnbågsflaggan under pridefestivalen, och politiker i olika läger smörar för allas likaberättigande och talar på eller deltar i pridefestivalen. Vi har sett inlägg från politiker som vill att man ska tvinga präster att viga homosexuella. De har rätten att adoptera, och listan kan göras rätt lång. Snart är väl giftermål i kyrkan med den älskade hunden helt OK.

Jag är bara skittrött på allt smörande för alla dessa minoriteter och abnormaliteter. Om man enkelt funderar lite på saken, och som jag vill minnas att prästen sade en gång för länge sedan när jag gifte mig, det var något i stil med; ”..äktenskapet är till för samhällets bästa och fortbestånd (och av Gud instiftat)”. Så är det faktiskt, äktenskapet är till för man och kvinna, och de kan få barn. Homo-, bi-, tri-, transsexuella och vad det nu finns för sexuella avvikelser har inget med äktenskap att göra. Därmed inte sagt att de inte må leva tillsammans, ärva varandra, är mindre värda som personer eller så. Men vad det än är för sexualitet är äktenskapet till för man och kvinna.

Nejdå, jag är inte religiös, men anser att olika konstellationer av vad det nu må vara, kan av naturliga skäl inte få barn, och ska heller inte kunna adoptera tycker jag.

Så det är tydligen så att våra politiker kan hitta röster i dessa led, och predika förståelse och acceptans. Men hur är det då med andra avvikande sexualiteter, t.ex pedofiler? Tja, där finns ingen acceptans alls. Dessa må man leta efter med ljus och lykta efter på nätet, och dra till domstol. Så där finns ingen acceptans? Låt vara att barn utsätts för deras abnorma sexualitet, men det är ju inget de rår för då de, precis som hbt-klubben, bara har en avvikande/abnorm sexualitet. Eller nekrofiler…samma sak där. Äckligt, vidrigt, och måste stoppas, eller hur? Nähä, de kanske är så få att det inte är en väljargrupp eller?

Jag finner det dock äckligt att se homos kyssas på allmän plats. Men jag kanske ska be om ursäkt för detta? Och jag tycker transvestiter är äckliga. Ursäkta. För det är väl så att man snart måste be om ursäkt om man har en normal sexualitet. Det är ju mera inne, eller coolt att ha någon form av sexuell avvikelse. Nu vet jag ju inte om det är någon avvikelse att finna sådant äckligt, kanske är det så, och då kanske jag kan finna politiker som ställer upp för mig…eller? Bara bilden i denna artikel finner jag direkt stötande; http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3263497.svd. Eller varför inte denna artikel i DN: http://www.dn.se/kultur-noje/musik/pride-1.918651

Kort sagt; jag har inte något emot sexuella abnormaliteter. Men nu har det gått för långt, i smörandet och prideflummeriet. Det är ungefär som någon form av -68-yra, men med politiskt stöd bland väljarfiskeriets politiker. De kanske vill verka framåt och liberala, men i mina ögon är de bara naiva, röstfiskare och förnekare av verkligheten och naturens lag.

Det är helt enkelt inte normalt med sexuella avvikelser, det är abnormt. Det är bara man och kvinna som kan få barn, och så ska det vara, och att låta andra konstellationer adoptera borde förbjudas omedelbart.

Och snart kommer väl dagen, då RFSL ska kvotera till Sveriges Riksdag, och invandrargrupper ska kvoteras, och ej att förglömma; kvotering baserat på kön.

Homosexuell invandrarkvinna, och fembarnsmor behöver inte fatta något, ha intresse för politik eller någon politsk uppfattning - hon är kvoterad, representativ för all minoriteter!

Välkomna till idioternas paradis!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta var det vettigaste inlägg jag läst på länge, jag blir så glad varje gång nån vågar gå emot Pk-maffian.
Det är små minoritetsgrupper, men lobbyverksamheten i kombination med den politiskt korrekta agendan gör att var och varannan person i Sverige förväntas lägga energi på hbtq frågor.. å då är det inte längre majoriteten som avgör, men man kan inte heller säga mot för då så vips har du diskriminerat, hetsat mot folkgrupp..
Sen att det kastat lass med skit över vita män eftersom vi orsakat allt skit på denna jord, ja då borde ju det också vara diskriminering/påhopp men nej..

Jag tror dessvärre att hbtq hysterin å gaylobberiet kommer att fortsätta tillta under några år till.. mediaintresset kommer tillslut att svikta för såna här frågor, men det kommer dessvärre ta en väldigt lång tid :-/

// En vän i Västerås

Anonym sa...

Det är märkligt hur någon kan argumentera att homosexualitet skulle vara en avart på grund av att två av samma kön inte kan få barn med varandra. Deras sexuella läggning gör dock inte att dem är oförmögna att skaffa barn (och nej jag pratar inte om adoption) Hur ofta har människor sex för att skaffa barn?? så du är emot preventivmedel? Oral-, analsex mellan hetrosexuella? Onani? det blir inga barn gjorda på det sättet vet du. Du menar alltså att sterila, äldre människor o,s,v har "onaturligt sex" ?!? Din inskränkta syn på ömsesidig kärlek mellan två vuxna människor som inte har valt sin sexuella läggning är tragisk. Men du verkar i alla fall ha koll på att den moderna människan tycker så om dina åsikter.