söndag 15 maj 2011

Mitt förlorade land


Vad hände egentligen här i Sverige? Vad håller på att hända?
Det fanns en tid då jag var stolt över att vara svensk, var stolt över våra traditioner och gjorde lumpen. Man trodde på politikerna och deras förmåga och kapacitet att styra landet, det var på 70 talet.
Sedan dess vet jag ärligt talat inte vad som hänt. Sedan Palme kom in i politiken har detta land förändrats till något jag inte längre är stolt över. Dels för att jag inte litar ett dyft längre på våra politiker, och jag har sett hur de avsiktligt förstör landet. Nu ser vi Riksdagspolitiker över hela skalan, utom SD, prata sig varma för den totalt sanslösa invandringen som skett de sista åren, och man försöker lura i mig antingen att det är synd om alla som kommer hit eller att det ska vara berikande.
Vi hade viss invandring av arbetskraft rent historiskt efter kriget, först från Finland sedan kom det hit invandrare från Medelhavsländerna, och det var personer som kom hit för att arbeta. Fullt accepterbart i min bok, och vi behövde vid dessa tider just arbetskraft.
Vi har alltså ett litet land i norr, och i utkanten av Europa, och det finns inte någon som helst möjlighet att en person som är på desperat flykt kommer till just detta land. Det är helt enkelt så att 99% av de som kommer hit är rent ekonomiska lycksökare. Javisst, de kallar sig flyktingar, och drar diverse snyfthistorier som de lärt sig av människosmugglarna för att kunna stanna i Sverige. För att få acceptans för detta lurendrejeri försöker våra politiker dra i oss rena lögner om att det är riktiga flyktingar, eller det är potentiell arbetskraft. Dessa personer har alltså betalat ca. 100.000kr för att få bli smugglade till just Sverige. Eller kanske har någon annan betalat med en speciell avsikt härför som man bara kan gissa. Faktum kvarstår, och när de väl kommit hit och Migrationsverket tvingats godkänna deras rövarhistorier, kommer halva släkten som ett brev på posten.
Pressen har direktiv från ovan att inte ifrågasätta vad som sker eller kritisera invandringspolitiken. Allt för att lura i gemene man att det är riktiga flyktingar eller att vi ska lita på politikerna.
Nu är gränsen nådd. Jag litar inte det minsta längre på en enda av någon av politikerna i sjuklövern. De har redan förstört mitt land så det räcker. Vi har gängkrig, kravaller, gruppvåldtäkter, mord, bombattentat, och enorma kostnader för invandringen. Allt detta var rent otänkbart för 40 år sedan. Jag ska acceptera att det byggs moskéer och att kvinnor går runt som spökplumpar, och kanske tvingas göra avkall med hänsyn till främmande kulturer och religioner som kommit till detta land. Vi har ett anorektiskt försvar, en sjukvård som är sannolikt den sämsta i hela Europa, och samtidigt världens näst högsta skatter.
Detta är inte mitt land längre, det har ni förstört och ni förringar ”tömtiga saker som Midsommar” eller säger att ”ursvenskt är bara barbariet”.
NI, svenska politiker i 7-klövern har mitt förakt. Tro inte att ni kan räkna med mig vid valurnan nästa gång som avsiktligt och med berått mod förstört mitt land och fortsätter med detta. Jag kommer aldrig att förlåta er.
Major Vidkun Quisling förrådde sitt land för att han trodde att nazismen var bra för Norge. Ni kan rimligtvis inte tro att det ni håller på med är bra för Sverige, och ert brott mot mitt land håller jag för allvarligare än vad Quisling gjorde mot Norge.

Inga kommentarer: