tisdag 14 juni 2011

Har du några funderingar eller frågor?

Eftersom jag ser hur många som laddat ner bilderna med text ovan, vilket var massor fler än jag trodde, verkar det som det finns ett visst intresse av Staufen och regionen.


Jag vet inte om det är av semesterskäl, eller för undervisning eller vad det kan vara. Men i alla fall, jag tänkte köra ett blogginlägg på temat för önskemål, kommentarer och annat på ämnet besvaras efter kunskap och erfarenhet.


Så om du har några frågor eller kommentarer runt bilderna/texterna som jag kör ovan är det bara att fråga som kommentar. För mig är det bara kul att en pryl jag kör lite som kuriosa röner intresse.


Så, fråga gärna om det är något du undrar över, så ska jag svara så gott jag kan!


/ Ulmerkotten


Add: Jag lade in en liten novell på 4 sidor jag skrev för ett tag sedan, som utspelar sig i Schwarzwald nådens år 1633, om någon ids läsa. Finns på länken uppe till höger under "Om Staufen och regionen", som PDF och heter "Nödskriket".

Inga kommentarer: