söndag 15 januari 2012

Kul!

Jag började blogga för några år sedan. Jag har kommenterat duktigt på PI, och idag Avpixlat. Samtidigt håller jag på att skriva en bok, och det tar en del tänkande, tid och kraft. Dygnet har bara 24 timmar tyvärr.

Den senaste tiden har besöken på denna blogg ökat drastiskt och det tycker jag är kul. Men vad jag saknar är kommentarer. Jag vill helt enkelt ha åsikter och andra aspekter, negativ eller positiv kritik är även välkommet. Jag är ingen guru, eller ordbajsande proffspolitiker, jag bara skriver det som faller mig in, jag blir förbannad på, och är ingen referens. Jag behöver åsikter, från vänster, höger, eller PK, det spelar ingen roll. Kommentarer gör bara att jag får något att fundera över och hjälper mig att få en klarare bild. Det finns många frågetecken jag skulle vilja dra ut, och just dina kommentarer kanske hjälper mig med detta. Kan jag hitta en röd tråd eller anledningar till olika saker är det "guld" för mig. Så kommentera gärna. Några enkla ord räcker, och inga avhandlingar.

Inga kommentarer: