tisdag 20 november 2012

Under borgerlig fana och solidaritet


De är trevliga de där palestinierna (ironi) (länk DN). Man kör alltså med offentliga avrättningar, sedan släpar avrättade kroppar på gatan runt sta’n, andra till varnagel. Man frågar sig hur mycket rättegång de sex avrättade fick? Det är inte utan anledning som Hamas och Hizbollah är terroriststämplade av FN. Vidare roar man sig med att skjuta raketer mot civila mål i Israel, och det är väl en ren självklarhet att Israel reagerar. Jag frågar mig vad svensk press hade skrivit om israelerna hade avrättat sex spioner på detta sätt i Tel Aviv. Vad hade Bildt sagt då? Eller Reinfeldt?

Men det är ju så förbaskat synd om palestinierna rent generellt, det har trummats in via svenska medias propagandaapparat sedan Palmes tid, och alla krigshandlingar de tar sig till samt brott mot mänskliga rättigheter bekymrar sig varken politiker eller media för. När israelerna stoppar "Ship to Gaza" blir det ett jäkla liv i media. Det stackarna håller ju att svälta ihjäl, men har råd med raketer och vapen.

Tvärtom man stödjer palestinierna med pengar, emedan dessa uppenbarligen har pengar att köpa vapen och raketer för att angripa Israel. Vi snackar om denna bild, där svenska skattebetalare indirekt finansierat Hamas och Hizbollahs terroristverksamhet. Något annat kan knappast ens den mest förhärdade kommunist kalla raketer mot civilbefolkning i ett demokratiskt land, och av terroriststämplade organisationer.


Detta är länken till SIDA om du inte tror mig.

Grattis svenska skattebetalare! Under en ”borgerlig” regering. Eller är det kanske någon konstig form av berikning eller stöd till multikuturalism? Kanske är jag alltför ”främlingsfientlig? "Rasist" kanske. Tja, jag är kanske en "kalla-mig-vad-du-vill-bulle", men jag står för mina åsikter. Det är mer än pressen och regeringen gör.

Inga kommentarer: