måndag 3 mars 2014

Två murvelhyenor

Aldrig har mitt förtroende och min respekt för journalister varit mindre. Kommer jag i kontakt med dem framgent kommer jag undantagslöst yxa dem. Är man naiv kan man ju tro att de förmedlar nyheter eller information. Kanske så om det gäller Silvias hattval eller några sportevenemang. Men sedan finns det vad jag kallar för murvelhyenor. Dessa har min avsky och har en klubb för inbördes beundran (KFIB). Man kan på Fria Tider läsa att Expressens murvelhyenor nominerats till Guldspaden, vilket är denna KFIB grupps främsta pris.
 
Man har alltså ägnat sig åt olagligt dataintrång med de vänsterextrema bulvanmupparna Researchgruppen. Man har kastat alla pressetiska regler åt sidan, även de man själva stipulerar att man följer i Expressen. Man förljuger, omskriver och falskeligen tillskriver sina offer saker de inte skrivit. Ovanpå detta ägnar man sig åt direkta hemfridsbrott genom att smygfilma sina offer utan deras vetskap, i eller utanför deras hem. Allt givetvis med en ren politisk agenda och avsikten att smutskasta SD. Allt legaliserat genom att man är en stor dagstidning och den enskilde drabbade har ingen som helst möjlighet att varken få sin röst hörd, argumentera eller få saken juridiskt prövad.  Detta är alltså något som kan belönas med ett pris för undersökande verksamhet. Ursäkta men jag blir kräknödig, och ber om ursäkt om några riktiga journalister blir lidande eller känner sig förolämpade.
här har ni dem , Baas som står för smygfilmningar och Holmén som står för rena lögner. Hur många pressetiska brott de brutit emot samt hemfridsbrott får väl domstolen avgöra eftersom man samlar in pengar på Fria Tider för att i ett civilrättsligt åtal sätta stopp för denna typ av murvelhyenor som använder sig av vänsterextrema bulvaner och dataintrång för att komma med direkt politiska s.k. skandalavslöjanden som är direkta lögner.
Man har hittills runt 400.000kr vilket är 80% av vad man behöver. Så skänk en slant till Fria Tider, om du vill sätta stopp på denna typ av murvelhyenor så att den ansvarige utgivaren för Expressen, Thomas Mattson, får sig en näsbränna.

Inga kommentarer: